Online Now Icons






peace be upon you.

Sunday, January 30, 2011

xder kene mgene yang hidop ataupon yang mati .. ~Ngeee





"....xku menyangka...dan tidak ku menduga....akhirnya engaku yang berubah....sekelip mata cinta kita terlerai ....di hujani dengan linangan air mata ..."

"....mengapa engkau dustai cinta kita....di mana letaknya janji setia...yang pernah engkau lafazkan sewaktu dahulu... ingin terus hidup selamanya bersamaku..hingga ke akhirnya..."

"....tinggallah aku bersama hati yang pedih..terpaksa aku lerai segala kepahitan....sehingga kering air mata ku menangis..bila aku kenangkan..kasihnya telah menimpa..diriku ini...."

"....biarkanlah ku sendiri..meneruskan hidup tanpa mu disini..relakan dikau pergi.. andai itu yang mahu mu.. ku menyangka ia nya.. adalah ujian pada diri-Nya...tiada jodoh di antara kita..."

"...aku pasrah..aku redha..dengan apa yang terjadi ..ku doakan agar di kau bahagia...di samping nya...."


(lirik lagu- Aku Pasrah -Yana)

No comments:

Post a Comment

thanks for watching my blog