Online Now Icons






peace be upon you.

Monday, May 23, 2011

aaaaaaaaaaaaaa aishiteru !!!! aishiteru !!!! huhuhu aishiteru for u ~

walau raga kita terpisah jauh ...namun hati kita selalu dekat ..bila kau rindu pejamkan matamu ..dan rasakan aaaa akuu !  kekuatan cinta kita tak kan pernah rapuh...terhapus ruang dan waktu ...percayakan  kesetiaan ini ..pada ketulusan aaaa aishiteru ........... lalalalaalala ~

(lagu aishiteru-zivilea band)
aku inginkan dirimu ..datangg dan temui aku ..kan ku katakan padamu ..aq sangat mencintai dirimu .......

(lagu = dadali-disaat aku mencintaimu )

teringat janji lama mu ..teringat aku teringat..teringat saat kau masih ada sini ...temani ku sepanjang hari .... bila kau pergi jauh ..ingatlah aku ...bila kau disampingku ...peluk tubuhku ...bila kau rindu aku ..panggil nama ku ...ku datang menemui mu ...kau peluk erat jasad ku ..jangan lepaskan ...tetaplah kau disini harungi malam ...kerna hanya dirimu ..pelengkap ku dunia..

(lagu = pelengkap hidup )

No comments:

Post a Comment

thanks for watching my blog