Online Now Icons






peace be upon you.

Friday, February 18, 2011

lonely wif someone make me happiness ..





orang yang aku dulu sayang telah hilang dari ingatan aku...
kenapa???
kerana takdir telah memisahkan kita ...
what should i do ?
pasrah dan redha itulah yang mampu aku buat ..
walaupun hati ini tak mampu nak melupakan nya ...


mungkin ini satu pengajaran bagiku ..
mencintai seseorang memang senang...
tapi ..........
melupakan seseorang terlalu susah ...
kenapa???
sebab kita tak layak disamping nya ..
maafkan aku jika aku membuatkan kau terluka ..
walaupun sebenarnya hatiku yang terluka disebabkan kau .
tapi aku tetap maafkan kau ..
sebab aku tahu ...
tak ada guna aku membenci orang ...
tapi insyaallah lama-kelamaan aku dapat lupakan seseorang itu...
kerana aku dah mampu nak menghadapi dugaan ini ...


bila dia dah tak ada dalam ingatan aku ..
timbullah hamba Allah yang mungkin mampu melupakan seseorang yang aku ingin lupakan ...
si dia ... & si dia ...
datang dalam hidop aku ketika aku sedih,susah & menangis ..
dialah yang menyelamatkan air mata aku dariapda jatuh dari pipi ..
gurauan dan sendaan dia membuatkan aku gembira di sampingnya ..
mungkin hati aku gembira ..
tapi ada kala aku tetap teringatkan orang yang dulu aku pernah sayang ..
aku yakin dia mampu menakluki hatiku daripada kesedihan ...
gelak ketawa bersama dia ...
dia selalu membuatkan ku tersenyum ...
tersenyum dan tersenyum ...
gembira xterhingga ...
tapi kenapa aku tak dapat nak menyanyai nya dgn lebih rapat ??
aku hanya anggap dia sahabat baik aku dalam hati aku ini .
kenapa hati aku xdapat singgah di hati dia..
walaupun dia dah mula sayangkan aku lebih dari sahabat ...
aku tak nak mainkan perasaan dia .
aku akan cuba mendekati hati nya seperti mana di mendekati hati aku ...
tapi sekarang dia dah lain laa ..
dia dah jarang contact aku ..
tak pe la ..aku paham ..
tapi 1 je aq takot ialah kehilangan dia dari hidop aku ..
aku tak nak lagi kehilangan seseorang dari idop aku ...
pasrah jelaa....
asal dia tau yang aku memang sayangkan dia ..
tapi sayang sebgai sahabat dulu ..
aku tak ready lagi sayangkan dia sebagai cinta ... 


haisssssshhh ...
ada lagi 1 hamba Allah yang betul2 buatkan aku tenang di sampingnya ..
entahlah kenapa??
terasa tenang je contact dengan dia ..
sebab dia lain dripda lain .'
tapi aku tak boleyh nak percayakan owg 100% ..
just sekarang aku friend sahaja dengan dia ..
dia pun dah luahkan isi hati dia kat aku .
dia dah mula sayangkan aku ..
tapi dia takot nak capel dengan aku ...
dy ckp dy sayang aku sebagai sahabat dulu ...
kalau dah lama-lama ..barulah sayang lebih dari sahabat ...
aku paham ..aku pon sama jgk ..
aku anggap dia kawan aku dulu ..
kenal hati budi masing-masing dulu..
aku takkan paksa dia sayangkan aku ..
dan dia pon tak boleyh paksa aku sayangkan dia ...
tapi yang penting .
aku ikhlas kawan dengan dia..
dia lebih memahami aku ..
banyak nasihat dia bagi kat aku ..
dy tuh agak alim jgk la .. hehe 
tapi sokey  ..aku tak kesah ...
hope aku kekal dengan dia walaupun sebgai sahabat ..
tak nak lagi kehilangan orang yang sayang ..


( sekarang niey ...aku tak tau nak pilih sape yang boley membahagiakan aku ...sama ada si dia or si dia ... tak pela ..kalau dua-dua tak ada dalam hati aku ..aku xkesah ..asalkan aku tak nak kehilangan dia orang ...anggap sebagai sahabat dulu k .... masa tuh panjang lagi ..baik focus belajar ... heheheehe ...tapi aku terasa lonely gak la...sunyi sepi je kadang-kadang ..tapi tak apalah ...biarkan aku hidop sorang-sorang dulu ...nak tenangkan pikiran dulu ... ) 

No comments:

Post a Comment

thanks for watching my blog