Online Now Icons






peace be upon you.

Sunday, February 6, 2011





mungkin perjalanan cinta....berakhir sudah.. 
engkau pergi untuk selamanya..
untuk selamanya..
mungkin ini sudah suratan ..
engkau dan diriku.. tak bisa bersama..
mungkin ini sudah suratan..sudah suratan .....


jangan kau pergi untuk meninggalkan aku....
aku disini dengan sejuta cinta untukmu...
jangan kau pergi untuk melupakan aku...
aku menangis kerana hidup tanpa dirimu ..


sudah memang sudah ....
perjalanan cinta berakhir sudah....
engkau pergi untuuk selamanya....
untuk selamanya...


mencintaimu...
memberi kan ku kenyakinan..
untuk tetap bertahan..
aku tak merasa hina..
bila ku harus mengalah ..


mencintaimu...
tak membutakan hatiku..
tak membuat aku lupa..
dimana harus berpijak..
walau tergadai ku jatuh..
namun hatiku percaya...
engkau akan selalu ada menjagaku ...


sungguh ku berucap..
disetiap doa..
agar engkau selalu bernafas dengan cintamu kepadaku .....
seperti jantungku yang berdetar menjaga cintaku kepadamu ...

No comments:

Post a Comment

thanks for watching my blog