Online Now Icons






peace be upon you.

Friday, July 15, 2011

New Love Came True in My life .oke i Accept =)

2.7.2011 di stadium paroi ..second tyme jmpe =D haha . tyme niey ad tatu  pdrm ..xsangke ley jmpe dy skli kt stadium uh . xjnji pon nk jmpe ,,nth cmne ley lak terjmpe . hehe .tyme niey kiteowg kwn je ... 



tanggal 31 Ogos . ehhh silap2 . hehe tanggal 8 Julai 2011 bersamaan dengan hari Jumaat berserta pukul 9.00 P.m ,,,, aku terime lamaran nyer . haha . aku accept dy sbgai BF aku . coz seblom niey aku just anggap dia kawan like teman tapi mesra la . entah macamne ley lak dy jadi BF aku sekrang . dah takdir an ..terime jelaa .. aku terime dia dengan ikhlas dari lubuk hati ku ini . hehe .

name dia muhammad zulhailal bin sohaime . umur dia 18 tahun . duduk senawang kt taman satria . nak cari dia cari kt rumah kuates polis coz ayah dia polis . hehe . xpyh nk cari2 der rumah dia tuh .better cari rumah aku lagi bgus . haha .

arinie aku nak ceritekn pasal aku & dia .
mule-mule berkenalan sejak tahun lepas ,,time uh aku form3 & dia form5 . aku kenal dia melalui facebook dehh.. siyes weyh! time kenal kt facebook uh an ,aku tak pon yang dia sebenarnye 1 sek0lah ngan aku . HAHA . yelaa xpernah kot nampak dia kat sek0lah sblom aku kenal dia ..kenal pon time dekat akhir tahun .. lps aku kenal dia an ,sekali je aku pernah nmpk dia kt sekolah ,haha ..first time aku nmpk dia pon kt kantin sek0lah aku ,,time tuh aku pas training futsal . tu lah first & last aku nmpk dia kt sek0lah .sekli je terserempak muke dia tapi tak bertegur pon . pas2 trus xtau khbr berite ..terst0p cm2 je ..then tahun niey ,dia datang balek contact aku kt fb . aku just anggp dia mmber je kt fb sbl0m aku capel ngn dia ..mmg anggp mmber je .. dia pernah ckp yang dia suke aku smue & mintk capel ngn aku ..tapii aku tak terime dia pon time uh coz aku anggp dia kwn je ... tapi skrg dh tak lagi anggp kwn .. dh anggp BF forever . haha . siyess lorh . lme kelamaan aku terimelh dia sbgai bf aku .new bf <3 LOVE HIM SO MUCH

No comments:

Post a Comment

thanks for watching my blog