Online Now Icons






peace be upon you.

Wednesday, July 13, 2011

thanks for everything

Awak …
Maafkan saya  mengundurkan diri tanpa pengetahuan awak yang saya dah ada penganti awak …
Sebab sudah tiba masanya saya melepaskan diri saya dari hati awak …
Awak yang membuatkan saya mengundur diri sebab awak dah ada orang lain selain saya …
Saya tak sanggup nak kongsi kebahagian dan cinta dengan orang lain …
Walaupon berat hati saya melepaskan hati saya dari hati awak …
Redha dan pasrah itu saja yang perlu saya hadapi …
Tanpa awak disisi saya memang cukup perit saya hadapi sebab saya tak boleh hidup tanpa awak disisi saya 
Mungkin ini satu jalan yang terbaik untuk saya lalui …
Saya serahkan semuanya kepada Tuhan dan saya tak mampu untuk teruskan hidup bersama awak jikalau awak buat saya begini …
Saya tau saya siapa di hati awak dan mungkin saya tidak layak dihati awak …
Sekarang kita sudah bergelar “kawan” …
Dan saya nak kita kawan selamanya tanpa mengangap musuh dan sebaliknya …
Sebab saya tak pernah nak membenci awak walaupon awak pergi jauh dari hidup saya …
Memori awak bersama saya takkan pernah saya lupa dan ia sentiasa di ingatan saya …
Saya rindu awak yang dulu .. rindu segala memori kita berdua ..dan rindu segalanya …
Tapi sayang ,rindu itu takkan dapat di ulangi masa …
Hanya dapat terbayang-bayang di ingatan sahaja …
Kalau lah boleh saya undurkan masa ,,saya takkan lepaskan diri saya daripada awak …
Tapi apa yang saya mampu ialah sabar hadapi segala dugaan … dan saya mampu …
Selepas ini saya takkan ada lagi disebelah awak dan mungkin saya dapat melihat awak dari jarak jauh sahaja …
Sebab saya tak mampu untuk melihat awak dari dekat sebab saya dah mempunyai penganti awak …
Awak faham kan semua itu …
Terima kasih awak mengenali saya sebelom ini dan saya hargai segala pengorbanan awak dan ketulusan cinta awak dan keikhlasan hati awak terhadap saya …
Saya bersyukur kepada Tuhan sebab mengurniakn awak kepada saya walaupon sekejab sahaja …
Semoga memori awak dan saya terpahat di hati awak …
“ Ya Allah , mengapa sungguh berat untuk aku melepaskan dia dari hidup aku ! “
Aku redha dan pasrah dengan segalanya ….
Awak ….
Saya tetap anggap awak kekasih pertama saya yang mengajar saya erti cinta …thanks for everything …
-I LOVE U SO MUCH & I MISS U SO MUCH as a friend  –
setia menunggu ……… k bye ..wassalam …

No comments:

Post a Comment

thanks for watching my blog